Ready for departure - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van woutdondergoor - WaarBenJij.nu Ready for departure - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van woutdondergoor - WaarBenJij.nu

Ready for departure

Blijf op de hoogte en volg

30 Oktober 2014 | Nederland, Winterswijk

Hallo allemaal,

Via deze weg wil ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn ervaringen en belevenissen in Indonesië. Ik ga een maand rondtrekken door Indonesië waarbij ik in ieder geval de eilanden Sumatra, Java en Bali ga aandoen. De eerste 3 weken zal ik georganiseerd (met een lokale gids) rondtrekken waarna ik zelf nog een week alleen op Bali zal verblijven.

Zaterdag 1 november vertrek ik van Schiphol naar Kuala Lumpur (Maleisië). Na een korte tussenstop vlieg ik vervolgens door naar Medan (Sumatra). Hier zal de reis beginnen.


Groetjes Wout

  • 30 Oktober 2014 - 18:18

    Wilma D.:

    Heel veel plezier.... Geniet van het mooie en veelzijdige land, groetjes Wilma

  • 30 Oktober 2014 - 19:16

    Lucinda Jolink :

    Heel veel plezier en een goede reis! Geniet ervan....

  • 30 Oktober 2014 - 20:03

    Mia:

    Hoi Wout, heel veel plezier en maak er een mooie vakantie van.
    We wensen je een goede reis toe en kijken uit naar je verhalen.
    groetjes fam Stemerdink.

  • 30 Oktober 2014 - 20:37

    Henk Dondergoor:

    Hoi Wout.
    Wij wensen je een fijne vakantie toe als afsluitingvan je studie.groetjes Oma en Opa.

  • 30 Oktober 2014 - 22:15

    Jan Van Der Veen:

    Wout heel veel plezier en ga vooral genieten ben benieuwd naar je verhalen.

    Groeten Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Winterswijk

Actief sinds 28 Okt. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 1858

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 29 November 2014

Rondreis Indonesië

Landen bezocht: